We're meant to lose the people we love.


How else would we know how important they are to us?

Benjamin 

 

當人生走到了盡頭

會在身旁的人 會是誰

 

看完這部電影 心情很難過

 

幾年來 身邊的人來來去去

有人待了很久 也有人匆匆離去

有人轉了一圈 也有人就此分隔

 

生與死 一直是我很不願去想像的議題

因為我知道 就再不久的將來 我很快就會面對的要與深愛的人分開了

 

我不知道我會變成什麼樣子

也許會衰老下去

也許會像發生意外

 

就像我以前說的 我不懼怕未來

Fate peolpe,skinny people,taller people,white people they are just along as we are.

But they scared shitless.

 

 

因為 我知道 你會一直照顧我

就算我長了青春痘 開始尿床 失去記憶

 


 

 

 

真的謝謝你 一路上陪著我到這裡

謝謝過去的五年來 我們彼此成長

也謝謝現在能互相包容

未來還請多多指教 互相扶持

 

You can be as mad as a mad dog at the way things went.

You could swear, curse the fates, but when it comes to the end, you have to let go.

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    justred 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()